Наша адреса: 61019, м. Харків, вул. Тімірязєва, б.28-А, тел. 7251750

Завідувач ЗДО № 156 Попова Марія Валентинівна

/Files/images/Scan-150423-0001.jpg

Графік особистого прийому громадян.

Дні, години прийому:

  • щопонеділка з 9.00 до 12.00
  • щосереди з 14.00 до 17.00

ЯКЩО ВИ ОБРАЛИ НАШ САДОЧОК

Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснює завідувач ЗДО на підставі:

1. Направлення дитини до дошкільного закладу від РУО.

2. Заяви від батьків або осіб, які їх замінюють, для зарахування дитини до дошкільного закладу, заяви про внесення до баз даних Департаменту освіти Харківської міської ради.

3. Копії свідоцтва про народження дитини.

4. Виписки із медичної карти, карти профілактичних щеплень (форма № 63).

5. Медичної довідки про стан здоров'я дитини та епідеміологічне оточення з дитячої поліклініки, довідки дільничного лікаря.

6. Копії паспортів батьків або осіб, які їх замінюють.

Зарахування дитини до спеціальної групи для дітей з вадами мови здійснюється за наявності витягу з протоколу засідання Харківської обласної психолого-медико-педагогічної консультації та направлення управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради.

Групи у дошкільному навчальному закладі комплектуються за віковими ознаками. За дитиною зберігається місце в дошкільному навчальному закладі державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють.

Відрахування дитини з закладу дошкільної освіти здійснюється:

  • за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;
  • на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу;
  • у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.

Порядок оплати за харчування дитини:

  • оплата вноситься в банк по квитанції до 15 числа за місяць наперед; батьки пред'являють оплачену квитанцію вихователю; у випадку відсутності дитини в дошкільному закладі батьки повинні прийти за квитанцією і заплатити її, повідомивши про це вихователя.
  • перерахування оплаченої квитанції з причин хвороби дитини здійснюється у наступному місяці;
  • пільгова оплата за харчування надається після подачі завідувачу дошкільного закладу відповідних документів. Перерахунок відбувається з моменту подачі документів.

Вихователь-методист Проніна Тетяна Валентиновна

/Files/images/pedagog/Т.В.jpg


Освіта: Вища ХДПУім. Г.С.Сковороди, педагогічний стаж 32 роки

"Ніщо так людину не вчить, як досвід". А.С.Макаренко

Безпосередньо метою моєї методичної роботи в дошкільному навчальному закладі — це постійне підвищення педагогічної майстерності вихователів і педагогічного колективу, розвиток їх творчого потенціалу, що значною мірою сприяє зростанню освіченості й вихованості дітей.

Методична робота в нашому дитячому садочку – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми. Методична робота з педагогічними кадрами проводиться на високому рівні, використовуються різноманітні форми роботи з вихователями з метою підвищення їх педагогічної майстерності. Відповідно до завдань річного плану та особистих потреб педагогів передбачено різноманітні форми організації та види методичної роботи. Семінари -практикуми, педагогічні читання, ділові ігри, круглі столи для педагогічних працівників. З метою ознайомлення з кращим досвідом педагогічної роботи проводяться колективні перегляди форм і методів освітньо-виховної роботи та взаємовідвідування занять та режимних моментів. Практикуються звіти вихователів про проходження курсової перепідготовки на педгодинах.Тематика самоосвіти педагогів глибоко продумується і визначається самими вихователями з урахуванням потреб навчально-виховного процесу.

ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ:

* організація роботи щодо впровадження програми виховання та навчання дітей від 2 до 7 років "Дитина" і парціальних за вибором програм;

*розробка рекомендацій по створенню предметно - ігрового середовища за всіма видами дитячої дільності;

* узагальнення перспективного досвіду педагогів;

*надання методичної допомоги працівникам дошкільного закладу.

У нашому садочку розвиток і виховання дітей здійснюється за програмою виховання та навчання дітей від 2 до 7 років "Дитина", яка передбачає: загальні особливості вікового періоду; характеристику психологічного віку; освітні завдання; основні лінії розвитку; загальні показники компетентності дитини; зміст та умови оптимізації педагогічної діяльності.

Спільно з іншими фахівцями вихователь -методист проводить діагностику знань і умінь дітей двічі на рік, а отже працює, спілкується з дошкільнятами і надає допомогу вихователям.

Вивчення загального стану освітньо-виховного процесу планується у формі комплексних та тематичних перевірок; попереджувального, оглядово-оперативного та епізодичного контролю. Ці види контролю забезпечують вивчення діяльності всіх педагогів, співпрацю з помічниками вихователів, злагодженість, системність роботи колективу закладу.

Докладніше - на сторінці вихователя-методиста.

Практичний психолог Кермеш Тетяна Леонідівна

/Files/images/23_133.JPG

Освіта: Вища ХДІК; друга вища ХНПУ ім. Г.С.Сковороди за спеціальністю «Психологія», кваліфікація «Психолог. Практичний психолог», спеціаліст І категорії.

Для чого потрібен психолог?

Можна сказати, що до психологів всі вже звикли. Ці фахівці допомагають вирішувати особистісні проблеми, проводять психологічне тестування, тренінги, навчальні ефективно спілкуватися і вирішувати конфлікти, складають психологічні портрети і характеристики і багато чого іншого. Але все це стосується, в першу чергу, дорослих людей.

А чим же займаються дитячі психологи? У яких ситуаціях батькам може бути корисна, а в яких просто необхідна консультація цього фахівця?
Якщо є якась тривога за свого малюка, візит до психолога допоможе розібратися з ситуацією і з емоційним станом дитини об'єктивно. Виявити причини виникаючих труднощів, якщо вони є. Врешті-решт, адже не вважається чимось негожим відвідувати стоматолога для перевірки і необхідної профілактики. Чомусь про психологів ж іноді зберігається така думка, що візитом до цього фахівці підтверджують свою «ненормальність». Це, звичайно ж, не так: психолог, взагалі, за визначенням, працює тільки з психічно здоровими людьми.
Інший випадок виникнення необхідності звернутися до дитячого психолога часто співпадає з так званими віковими кризами у розвитку дитини (рік-півтора, три-чотири, шість-сім і підлітковий період). Що відбувається в ці моменти? Віковий криза означає, що в розвитку людини відбувається різкий стрибок, що щось радикально змінюється. Мама й тато ж не встигають звикнути до цих змін, не враховують їх у спілкуванні, використовують виховні прийоми, вже не дієві в нових умовах. Все це накладається на підвищену емоційність дитини, характерну для перехідних періодів.
Капризи, агресія, впертість дитини - і почуття безпорадності у батьків. Цілком природна реакція - звернутися до фахівця. І це справді може допомогти. Психолог допоможе розібратися в суті виниклих труднощів, підкаже виховні прийоми, а при необхідності позайматися з дитиною, щоб допомогти йому подолати непростий період.

Що роблять дитячі психологи?
Отже, ці або якісь інші причини привели вас до думки про звернення до дитячого психолога. У чому ж може полягати його робота?

Психодіагностика
Будь-який психолог володіє досить великим набором психодіагностичних засобів та методик. Їх мета - визначити об'єктивний стан людини, виділити його причини, а також оцінити рівень розвитку тих чи інших психічних процесів (пам'яті, уваги, мислення і т.д.). Якщо для дорослих часто використовуються тестові методики, відомі багатьом, то в арсеналі дитячого психолога звичайно це особливі методики для дітей. Фахівець може попросити вашої дитини щось намалюват. Може пограти з ним в захоплюючу гру - насправді ж за допомогою цих процедур збере необхідні дані.

Розвиваючі заняття
За допомогою розвиваючих психологічних ігор фахівець допоможе розвинути у дитини різні необхідні навички і якості. Увага, пам'ять, посидючість, логічне та образне мислення - в арсеналі дитячого психолога розвиваючі ігри для самих різних віків. Найчастіше, що розвивають психологічні заняття проводяться відразу з групою дітей, і в такому випадку дитина також вчиться спілкуватися з іншими дітьми, сприймати соціальні норми.

Корекційно-розвивальна робота
За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психотерапевтична робота. Це можуть бути заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережив сильний стрес - Втрату близьких, фізичний або психічний насильство і т.п.
Методи, що застосовуються в дитячій психотерапії, різноманітні. Гра, малюнок, казка - всі знайомі і цікаві для дитини предмети і заняття стають в руках спеціаліста потужним засобом допомоги.

Консультування батьків та сімейне консультування
У психологів є така відома аксіома «Проблеми маленьких дітей - це проблеми батьків». І це насправді так. При уважному розгляді причини всіх дитячих труднощів перебувають у сімейних проблемах і конфліктах, неадекватності стилю виховання і т.д. Тому часто виходить так, що для вирішення проблеми дитини досить батькам самим розібратися в причинах і змінити щось у своїй поведінці, в ситуації, навколишнього дитини.Психолог на консультації допоможе вам побачити себе з боку, об'єктивно оцінити свої методи виховання. Гарний психолог ніколи не буде судити або дорікати вам за що б то не було. Він просто дасть вам у руки нові, більш ефективні інструменти виховання, розповість більше про вікові особливості малюка.

Наступним напрямком роботи є

просвітницький – регулярні виступи на батьківських зборах, та розміщення цікавої психологічної інформації у інформаційних куточках кожної групи та на веб-сайті ЗДО (сторінка "Практичний психолог").

/Files/images/детки 19.jpg

Старша медична сестра закладу Калітіна Лідія Іванівна

/Files/images/pedagog/медсестра 003.jpg

Медичне обслуговування дітей у дошкільному закладі

Планомірно проводяться антропометричні виміри дітей : групи раннього віку - 1 раз у місяць, садові групи - 1 раз у квартал. Проводиться огляд дітей на педикульоз: вихователем - щоденно, медичною сестрою - один раз на тиждень. Раз на рік проводяться обстеження дітей на ентеробіоз.

В ЗДО систематично проводиться загартування дітей. Вихователі із своїми вихованцями щоденно перебувають на свіжому повітрі незалежно від пори року. В теплу пору року діти ходять по траві босоніж, приймають повітряні ванни. Влітку в тиху годину діти сплять при відкритих кватирках.

В кожній групі є 2 доріжки здоров’я для профілактики плоскостопості. Велика увага приділяється профілактичній роботі. З дітьми проводиться робота по профілактиці сколіозу. Щомісячно вираховується індекс здоров’я.

Медичне обслуговування дітей у дошкільному закладі включає обов΄язкові огляди один раз на рік стоматолога, лікаря-педіатра та лікарів інших спеціальностей для дітей 6-річного віку.

Вони оглядають дітей, роблять висновок про стан здоров΄я, дають рекомендації, щодо додаткових обстежень, лікування, профщеплень, режиму харчування, дієтичного харчування.

Одне з важливих призначень роботи ЗДО – санітарно-освітня робота з дітьми, вихователями та батьками, а саме, перша допомога при тепловому та сонячному ударі, якщо дитина захворіла на вітряну віспу, про значення профілактичних щеплень, профілактика ентеробіозу та інше.

Постійно проводиться моніторинг захворюваності дітей ЗДО. Під особливим контролем температурний режим приміщення.

Аналіз захворювання проводиться на основі даних річного статистичного звіту, який складається на основі медичної документації, яка ведеться щоденно. На кожну дитину в групі ведеться лист здоров’я.

Систематично, в плановому порядку, та за епідеміологічними показниками санітарний стан ЗДО контролюється СЕС із записами в санітарному журналі дошкільного закладу.

Дані про результати медичного обслуговування дітей в ЗДО фіксуються і зберігаються у порядку, встановленому МОЗ України.

Питання медичного обслуговування дітей розглядається на засіданнях педагогічної ради, виробничої наради, наради при завідуючій, видаються накази. Розроблена система оздоровчих заходів в ДНЗ, які мають сприяти зменшенню захворюваності вихованців. Розроблена схема роботи колективу ЗДО по охороні та зміцненню здоров’я дітей.

Відповідна організація рухового режиму, різні форми роботи з фізичного виховання, створення валеологічного та екологічно обґрунтованих умов для організації дитячої життєдіяльності, безперечно сприяють зниженню рівня захворюваності наших вихованців. Докладніше - на сторінці "Медичне обслуговування"

/Files/images/мед.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 792