Пріоритетний напрям роботи ЗДО №156:

"Формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості"

Методична тема ЗДО №156 на 2023/2024 навчальний рік:

"Формування цілісної життєвокомпетентної особистості в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти"

/Files/images/книга.jpg

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ РОБОТИ ЗАКЛАДУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ ТА ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД

Важливим завданням закладу є консолідація зусиль влади, громадськості з метою забезпечення необхідних умов для розвитку, освіти, повноцінної соціалізації дітей і створення безпечного освітнього середовища. Постійний діалог між представниками громад, державних органів, батьками, щоб мати змогу оцінити та визначити необхідні заходи в організації діяльності закладу у воєнний час та такі заходи, які будуть спрямовані на відродження дошкільної освіти у повоєнний період.

Виходячи з цього основними завданнями на наступний 2023/2024 навчальний рік вважати:

  • налагодження ефективної комунікації учасників освітнього процесу;
  • відновлення освітнього процесу;
  • зарахування до закладу дітей раннього та дошкільного віку із числа внутрішньо переміщених осіб за місцем тимчасового проживання;
  • організація освітнього процесу в ЗДО для всіх дітей;
  • своєчасне надання керівником ЗДО запиту до засновника щодо наявності проблем і можливих шляхів їх вирішення;
  • створення у ЗДО безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу;
  • створення умов для підвищення фахового рівня педагогічних працівників щодо організації освітнього процесу за дистанційною та змішаною формами організації освітнього процесу й надання педагогічної підтримки дітям раннього та дошкільного віку, у тому числі й з особливими освітніми потребами, їхнім батькам;
  • здійснення інформаційної підтримки та психологічного супроводу учасників освітнього процесу;
  • здійснення співпраці з інклюзивними ресурсними центрами (далі - ІРЦ);
  • застосування інструментів управлінської діяльності для вирішення надзвичайних ситуацій.

Основні освітні завдання закладу на 2023/2024 навчальний рік:

1. Формування мовленнєвої та пізнавальної компетентності дошкільників на основі створення сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

2. Впровадження в роботу педагогічного колективу в єдності з батьками системного підходу до охорони життя і збереження здоров’я дітей раннього та дошкільного віку, продовження створення в ЗДО здоров’язбережувального середовища, цілісної системи формування культури здоров’я.

3. Удосконалення, розширення та оновлення форм, видів та змісту співпраці з родинами для забезпечення прозорості і відкритості роботи закладу через контент веб-сайту, спільнот відкритих груп в соціальній мережі Facebоok.

4. Формування у дітей національно-патріотичної свідомості за допомогою методів та методик народного та етнічного виховання.

ПРИОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ

  • Впровадження педагогічних інновацій, інформаційних технологій у практичну діяльність закладу
  • Діагностика і визначення шляхів подолання труднощів педагогів у процесі навчально-виховної роботи.
  • Збереження та збагачення українських культурно-історичних традицій, виховання шановливого ставлення до української мови, рідної держави.
  • Формування життєво зрілої особистості дошкільника, знайомої з основами філософії життя, що володіє необхідними уміннями, має певну систему знань, вміє конструктивно діяти в різних життєвих ситуаціях.
  • Гармонізація стосунків учасників навчально-виховного процесу, спрямованих на підвищення якості виховного процесу.
  • Впровадження в освітній процес інклюзивної освіти.

/Files/images/книга4.jpg

Для педагогів:

  • Проводяться методичні заходи, спрямовани на розвиток творчих можливостей педагогів, виявлення ефективного педагогічного досвіду та участь у його вивченні, узагальненні та впровадження
  • Створюються організаційні умови для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників
  • Поглиблюється методична підготовка педагогів, активно впроваджуються в практику роботи досягнення психолого-педагогічної науки
Кiлькiсть переглядiв: 1435