Мета: закріпити уявлення дітей про послідовність весняних змін у природі; уточнювати знання про характерні ознаки весни формувати в дітей уявлення про ознаки, прикмети, сезонні зміни в живій та неживій природі, пов’язані з літом; розвивати зорову та слухову увагу, удосконалювати здатність спостерігати за довкіллям; виховувати позитивне емоційне ставлення до природи рідного краю, прагнення берегти її. |
Ранкова гімнастика | «Гімнастика з кубиком» |
Руханка | «Щасливі діти» |
Дні тижня | Заняття |
Понеділок |
Ознайомлення з соціумом | «Зустрічаємо літо-літечко» |
Художньо – продуктивне образотворення (малювання) | «Віддзеркалення весни» |
Вівторок |
Сенсорно-пізнавальний розвиток | «Об'ємні фігури. Кількісна і порядкова лічба» |
Музичний розвиток | «Подорож до країни Дитинство» |
Середа |
Природний світ | «Безпека дітей влітку» |
Розвиток мовлення | «Казка про щастя» В.Сухомлинського» |
Четвер |
Розвиток мовлення | «Літо в гості завітало» |
Музичний розвиток | «Тепле літечко зустрічаємо» |
П’ятниця |
Художньо – продуктивне образотворення (аплікація) | «До Дня захисту дітей» |
Фізичний розвиток | «Спорт запорука здоров'я» |
Дидактична гра | «Що дарує нам весна» |
Мультиплікаційний фільм | «Про права дитини» |
Мультиплікаційний фільм | «Літо» |
Нейрогімнастика | "Пальчикові вправи" |
Терапевтична казка | «Чарівна усмішка» |
Робота з батьками | «Чи можна лишати дітей самих вдома? Правила безпеки» |
«Надмірна прив’язаність дитини до мами. Що робити?» |
«Який цікавий світ» |