Мета: активувати знання дітей про життя комах, що з настанням холодів вони ховаються і засинають, а навесні прокидаються; ознайомлювати із зовнішньою будовою комахи; дати знання про те, що комахи є кормом для птахів та деяких тварин; вчити виділяти характерні ознаки комах, установлювати причинно-наслідкові зв’язки в природі; поглиблювати знання про різновиди комах;розвивати мовлення, уміння робити елементарні висновки, установлювати екологічний зв’язок у природі; формувати уявлення про те, що кожна жива істота має право на життя; вчити дітей не завдавати шкоди природі; розвивати спостережливість, мислення, пам’ять, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до комах як частини живої природи; виховувати дбайливе ставлення до живого світу природи. |
Ранкова гімнастика | «Дитяча планета» |
Руханка | «Руханка з бджілкою Ляля» |
Дні тижня | Заняття |
Понеділок |
Ознайомлення з соціумом | «Подорож до країни – Права дитини» |
Художньо – продуктивне образотворення (малювання, ниткографія) | «Пригоди комах. Метелик» |
Вівторок |
Сенсорно-пізнавальний розвиток | «Орієнтування у просторі» |
Музичний розвиток | Музична гра «Бджілки танцюють, літають» |
Середа |
Природний світ | «Комахи» |
Розвиток мовлення | «Вивчення вірша «Сонечко жучок» |
Дидактична гра | "Яка комашка сховалась?" |
Четвер |
Розвиток мовлення | «Комахи» |
Музичний розвиток | «Світ комах» |
П’ятниця |
Художньо – продуктивне образотворення (ліплення) | «Царство комах. Мурашка» |
Фізичний розвиток | «Комахи. Метелик» |
Мультиплікаційний фільм | «Жуки – шкідники лісу» |
Інтерактивна гра | «Корисні і шкідливі комахи» |
Дидактична гра | «Комахи. Перевір знання» |
Інтерактивна гра | «Юний ентомолог» |
Інтерактивна гра | «Комахи» |
Робота з батьками | «Обережно комахи» |
«Цікаве дозвілля батьків і дітей» |
«Батьки, як важливий приклад для наслідування» |
«Що робити якщо вкусила бджола, або оса: перша допомога» |