Мета:продовжувати ознайомлювати дітей із навколишнім середовищем; формувати знання про зв’язок світу природи та діяльності людини; повідомити про проблему забруднення довкілля; підвести до розуміння необхідності охорони навколишнього середовища, про особистий внесок уцю корисну справу; розвивати уяву, здатність замислюватися над проблемою, виховувати дбайливе ставлення до природи |
Ранкова гімнастика | «Годинникова майстерня» |
Дні тижня | Заняття |
Понеділок |
Ознайомлення з навколишнім | «Зустріч з кульбабою» |
Художньо – продуктивне образотворення (малювання) | «Жовта кульбаба» |
Вівторок |
Сенсорно-пізнавальний розвиток | «В гості до сонечка» |
Природний світ | «Гостинці до весни» |
Середа |
Предметний світ | «Наші улюблені іграшки» |
Розвиток мовлення | «Комахи» |
Четвер |
Розвиток мовлення | «Чи чемний ти?» |
Сенсорно-пізнавальний розвиток | «Вивчаємо кольори» |
П’ятниця |
Художньо – продуктивне образотворення (аплікація, констрюювання) | «М`ячики» |
Фізичний розвиток | "Веселі кухарі" |
Пальчикова гімнастика | «У кулачку живуть брати» |
Інтерактивна гра | «Сортуємо сміття» |
Дидактична гра | «Небезпечне сміття» |
Анімація | «Хатня робота» |
Інтерактивна гра | «Що для природи добре, а що погано» |
Робота з батьками | «Виготовлення іграшки антістрес» |
«Як розвинути активне мовлення дитини» |