Тема: «Весну проводжаємо – літо зустрічаємо»

Мета:закріпити уявлення дітей про послідовність весняних змін у природі; уточнювати знання про характерні ознаки весни (сильніше гріє сонце, з’являється трава, розквітають перші весняні квіти, птахи збираються узграйки іголосно щебечуть); розповісти що весну змінює наступна пора року Літо; розвивати емоційну чутливість дітей, здатність захоплюватися, радіти; виховувати дружні стосунки під час спільної діяльності, бажання милуватися красою природи.
Ранкова гімнастика«Веселі комахи»
Руханка«Щасливі діти»
Дні тижняЗаняття
Понеділок
Ознайомлення з соціумом«Поведінка в громадському транспорті»
Художньо – продуктивне образотворення (малювання)«Весняна краса»
Вівторок
Сенсорно-пізнавальний розвиток«Чарівні мішечки»
Музичний розвиток«Зайчик-пострибайчик»
Середа
Природний світ«Весну проводжаємо – літо зустрічаємо»
Розвиток мовлення«Незабаром вже літо»
Четвер
Музичний розвитокТеатралізоване дійство до Дня захисту дітей "Буркотуля-Вереднуля"
П’ятниця
Художньо - продуктивне образотворення (аплікація)«Ясне сонечко усміхається»
Фізичний розвиток"Вітерець-пустунець" за методикою М Єфименка
Дидактична гра«Кольоровий дощик»
Мультиплікаційний фільм«Дорожній рух»
Мультиплікаційний фільм«Літо»
Гра«Повтори» з прискоренням
Робота з батьками«Чи можна лишати дітей самих вдома? Правила безпеки»
«Надмірна прив’язаність дитини до мами. Що робити?»
«Який цікавий світ»
Кiлькiсть переглядiв: 42