Мета:закріпити уявлення дітей про послідовність весняних змін у природі; уточнювати знання про характерні ознаки весни (сильніше гріє сонце, з’являється трава, розквітають перші весняні квіти, птахи збираються узграйки іголосно щебечуть); розповісти що весну змінює наступна пора року Літо; розвивати емоційну чутливість дітей, здатність захоплюватися, радіти; виховувати дружні стосунки під час спільної діяльності, бажання милуватися красою природи. |
Ранкова гімнастика | «Веселі комахи» |
Руханка | «Щасливі діти» |
Дні тижня | Заняття |
Понеділок |
Ознайомлення з соціумом | «Поведінка в громадському транспорті» |
Художньо – продуктивне образотворення (малювання) | «Весняна краса» |
Вівторок |
Сенсорно-пізнавальний розвиток | «Чарівні мішечки» |
Музичний розвиток | «Зайчик-пострибайчик» |
Середа |
Природний світ | «Весну проводжаємо – літо зустрічаємо» |
Розвиток мовлення | «Незабаром вже літо» |
Четвер |
Музичний розвиток | Театралізоване дійство до Дня захисту дітей "Буркотуля-Вереднуля" |
П’ятниця |
Художньо - продуктивне образотворення (аплікація) | «Ясне сонечко усміхається» |
Фізичний розвиток | "Вітерець-пустунець" за методикою М Єфименка |
Дидактична гра | «Кольоровий дощик» |
Мультиплікаційний фільм | «Дорожній рух» |
Мультиплікаційний фільм | «Літо» |
Гра | «Повтори» з прискоренням |
Робота з батьками | «Чи можна лишати дітей самих вдома? Правила безпеки» |
«Надмірна прив’язаність дитини до мами. Що робити?» |
«Який цікавий світ» |