Тема: «Комахи»

Мета: формувати уявлення дітей про комах, зміни, що відбуваються з ними навесні; вчити виділяти характерні ознаки комах, встановлювати причиново-наслідкові зв’язки в природі; поглиблювати знання дітей про їх різновиди; розвивати спостережливість, мислення, пам’ять, мовлення; виховувати бережне ставлення до комах як частини живої природи.
Ранкова гімнастика «Веселі комахи»
Руханка «Руханка з бджілкою Ляля»
Дні тижня Заняття
Понеділок
Мовлення дитини «Вгадай тінь»
Художньо – продуктивне образотворення (малювання) «Комахи»
Вівторок
Сенсорно-пізнавальний розвиток «Цікава математика»
Музичний розвиток «Дощик і веселка»
Середа
Соціальний світ «Царство комах»
Розвиток мовлення «Комахи»
Четвер
Природний світ «Загадки про комах»
Фізичний розвиток «Пригоди комах навесні»
П’ятниця
Художньо – продуктивне образотворення (ліплення) «Метелик»
Природній світ «Спостереження за комахами»
Мультиплікаційний фільм «Жуки – шкідники лісу»
Інтерактивна гра «Корисні і шкідливі комахи»
Інтерактивна гра «Комахи»
Робота з батьками «Обережно комахи»
«Батьки, як важливий приклад для наслідування»
«Що робити якщо вкусила бджола, або оса: перша допомога»
Кiлькiсть переглядiв: 45