Тема: «Комахи»
Мета: формувати уявлення дітей про комах, зміни, що відбуваються з ними навесні; вчити виділяти характерні ознаки комах, встановлювати причиново-наслідкові зв’язки в природі; поглиблювати знання дітей про їх різновиди; розвивати спостережливість, мислення, пам’ять, мовлення; виховувати бережне ставлення до комах як частини живої природи. | |
Ранкова гімнастика | «Веселі комахи» |
Руханка | «Руханка з бджілкою Ляля» |
Дні тижня | Заняття |
Понеділок | |
Мовлення дитини | «Вгадай тінь» |
Художньо – продуктивне образотворення (малювання) | «Комахи» |
Вівторок | |
Сенсорно-пізнавальний розвиток | «Цікава математика» |
Музичний розвиток | «Дощик і веселка» |
Середа | |
Соціальний світ | «Царство комах» |
Розвиток мовлення | «Комахи» |
Четвер | |
Природний світ | «Загадки про комах» |
Фізичний розвиток | «Пригоди комах навесні» |
П’ятниця | |
Художньо – продуктивне образотворення (ліплення) | «Метелик» |
Природній світ | «Спостереження за комахами» |
Мультиплікаційний фільм | «Жуки – шкідники лісу» |
Інтерактивна гра | «Корисні і шкідливі комахи» |
Інтерактивна гра | «Комахи» |
Робота з батьками | «Обережно комахи» |
«Батьки, як важливий приклад для наслідування» | |
«Що робити якщо вкусила бджола, або оса: перша допомога» |